top

Wysyłka i dostawa

Jakie są formy dostawy?

Oferujemy możliwość dostawy kurierem, do punktów odbioru oraz osobistego odbioru zamówienia.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wyboru przewoźnika, sposobu płatności oraz wartości Twojego zamówienia.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Udostępniamy możliwość odbioru osobistego w naszych sklepach stacjonarnych w Gliwicach, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.

Jak mogę zmienić sposób wysyłki?

Sposób wysyłki możemy zmienić tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).

Jak mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy możemy zmienić tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Jeśli chcesz zmienić adres wysyłki, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Status przesyłki ze swoim zamówieniem możesz sprawdzić na stronie wybranego przewoźnika.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

W sklepie 8a.pl wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Jeśli zamawiasz z zagranicy, odwiedź stronę naszego sklepu w danym kraju (znajdziesz ją w stopce naszej strony internetowej).

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Każde zamówienie realizujemy tak szybko jak to możliwe, dlatego niestety nie ma możliwości ich połączenia.

Co mam zrobić jeśli moja przesyłka została uszkodzona w transporcie?

Przy odbiorze uszkodzonej paczki możesz odmówić jej przyjęcia. Jeśli paczka została już odebrana, spisz protokół szkody z kurierem lub uzupełnij protokół elektroniczny. Przepraszamy za niedogodności.